skoldag med redovisningar...

Snart ska jag iväg till skolan och lyssna på andras redovisningar. Vad skönt det känns att gjort min, att bara kunna sitta och lyssna och slippa vara orolig eller stressad.

Igår kväll skrev jag nästan klart uppsatsen. Nu ska jag läsa igenom den (har skrivit ut hela) och se vart och om jag vill ändra något. Jag lyckades faktiskt hålla mig inom de angivna sidorna utan att ta bort något - jag förminskade i och för sig mina tabeller något så att de inte tar upp för stor plats - men jag har inte tagit bort något. Lite mer på diskussionspunkten ska jag skriva - försöka få in något riktigt bra citat tänkte jag.

Men nu får det bli frukost, dusch och sedan iväg till skolan.


Nu är våren på gång!
utbildning | |
#1 - - Agneta:

mmmm, blommor överallt nu = härligt!!

#2 - - Ninni:

Oj va många sidor du har fått ihop och vad skönt att den är klar=)



Ha en jättefin dag, kram kram

#3 - - Lotta:

Visst är det skönt att bara helt avslappnat kunna ta till sig andras redovisningar.

Vilket blomsterhav :-)



Kram

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Det är så gudomligt skönt att bara sitta och göra ingenting när man är klar med sitt :)



Superfina bilder <3



Kram

#5 - - Fnulan:

Tycker du att det är roligt att lyssna på andras? Det gör inte jag hahhaha, taskigt men ärligt =)

KRAM

#6 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Vad härligt att det går så bra! Fina vårbilder bjuder du på med! Kram!

Upp