studentplakat....

I juni tar min älskade dotter studenten och jag kom precis nu på att jag måste fixa studentplakat.

Jag har rotat fram lite foton som jag gillar, inga pinsamma, men jag kan inte välja.

Kan inte ni hjälpa mig?




Upptäcker när jag väljer ut bilder att hon måste haft en förkärlek till skor redan som liten, helst mammas eller pappas.

Skriv i kommentaren vilket foto ni tycker, gärna med en motivering.
Tack på förhand.
Barnen | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Söööööööt :)

#2 - - inger stark:

Det när hon kommer stolpande från toaletten eller det där hon försöker stå på huvudet. puss o kram

#3 - - Lena N:

Jättefina kort allihopa!!! Svårt att välja. Tycker det där hon står på huvet eller det med gympaskorna...Lilla plutta:) Vi hade en student förra året...skönt för dom när dom går ut...iaf när de varit kämpiga jobbiga år...ni kanske har haft okej år men våra va jobbiga o de va så skönt den där studentdagen...Hoppas ni får en lyckad trevlig dag=) kramar Lena:)

#4 - - Kristina J:

Jag har två favoriter - den där hon står på huvudet och den med gympaskorna. Kanske den med gympaskorna är bättre för där syns hon ju mer och så har hon så härlig glimt i ögonen.

#5 - - Lejonkvinnan:

Sista bilden! Där syns hon bäst och ser samtidigt ut som en spjuver :)

Upp