är så trött idag...

Jag kom hem från jobbet vid 13-tiden och däckade nästan direkt i soffan och sov säkert 2 timmar. Var sen trött fram tills nyligen - hade vid 19-tiden kunnat gå och sova för natten men nu kom lite ork tillbaka. Tyckte det var lite konstigt först att jag var så trött, jag har ju bara jobbat två dagar. Men så slog det mig - jag jobbade till 21 igår och började 07 imorse - gick alltså upp 05.45 imorse så det är väl inte så konstigt att jag är trött då. Funderade i eftermiddags på hur jag ska klara av 9 dagars arkeologisk utgrävning men kom på att det lär ju gå - jag behöver ju i alla fall inte gå upp 05.45 då....

Gick i alla fall ut med två boende idag på promenad. Det var ju så härligt väder.
Och alla behöver vi få komma ut och känna på våren.
Jag och en av de boende plockade blommor så hon fick en egenhändigt plockad bukett på sängbordet - det gjorde henne så lycklig.
Tänk så lite man behöver göra för att någon annan ska kunna få må bra och bli lycklig...

livet | |
#1 - - Solan:

Tuffa arbetstider.

Jätte finna bilder

Upp