ett telefonsamtal senare...

Imorse ringde hon - kvinnan från FK angående vår ansökan om vårdbidrag. Ni kan läsa här om ansökan och det. En timme lite drygt pratade vi i telefonen, kvinnan från FK och jag. En mycket trevlig och sympatisk kvinna som ställde en hel del frågor men som ansåg att min skriftliga bilaga räckte långt för vad hon behövde veta. Hon skrev ner allt vi pratade om så nu ska hon renskriva allt och skicka vidare det så i mitten av juni hoppades hon på att vi skulle fått svar angående vårdbidraget.


vi är på gång - vi är laddade vi är klara...
Barnen | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åhhh finaste nu håller jag tummarna för er <3 Jag hoppas och önskar att ni får den största delen och att ni får en bra "semesterkassa" retroaktivt :)



Önskar er all lycka!!



Kärlek och omtanke till dig min fina underbara nyfunna vän <3

#2 - - SoffiZ- Oliwer och Towas mamma :):

Vi håller tummarna!:)

#3 - - Linda w L2K:

Håller tummarna för er nu!!!

#4 - - felicia - fotokobran:

några planer inför morgondagen? :)

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Jaaaa ja ja ja ja ja om det hade varit männen så hade ALLT varit gratis.. tvekar jag inte en sekund på!!



Kram underbaraste

Upp