grattis till mina svärföräldrar...

Idag säger jag Grattis till mina älskade svärföräldrar.
Idag firar dom sin bröllopsdag -
och dom har vart gifta i 48 år.

Tänk er gifta i 48 år det är helt underbart.
Det är längre än vad jag är gammal.


Här är mina fina svärföräldrar <3
Familj | |
#1 - - carina:

Grattis till dina svärföräldrar!

Klart man ska hålla ihop livet ut :)

Kramen vännen♥

#2 - - IngerJessicaMarie:

Stort grattis till dom!! Härligt... 48 år...

#3 - - Solan:

GRATTIS de är starkt jobbat.

#4 - - ejmis:

Mina svärföräldrar var gifta i 61 år!!!

Helt otroligt!!

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Grattis till dem :) Och nu när jag ser bilderna så kom jag på att jag skulle fråga mina föräldrar om de kände dem :) Det har jag glömt :)



Du vet mitt abborrminne är INTE att leka med ;)



Kram min underbara vän <3

#6 - - Fröken Isakson:

WOw vad länge. Grattis till dem. kramar

#7 - - Fnulan:

48 år?? jisses......

#8 - - Agneta:

stort grattis till dessa 48 år och snart är detguldbröllopsdax :-)

Upp