ja jag erkänner...

Ja jag erkänner innan någon annan i min familj gör det - ja jag har nog f*n resfeber. Just nu springer jag runt här hemma som en yr höna och svamlar om vad jag ska packa. Men du har väl skrivit ner allt svarar familjen, JA klart jag har men tänk om jag glömmer något... Eller packar ner något helt onödigt. Ska man t.ex ha med sig sin morgonrock liksom, alltså jag vet inte. Jag vet bara att jag måste ha kläder som fungerar i ALLA väder, varma kläder, kalla kläder, regnkläder ja men ni förstår. Och så har jag dator + laddare, kamera + laddare, mobil + laddare m.m. så halva väskan är full med tekniska prylar just nu. Men om jag glömmer något så kan jag ju faktiskt handla där, det är ju inte så att vi ska ut i urskogen. Vi ska till Nyköping och jag tror nog att det kanske finns en risk att det finns affärer även där - hihihi. Eller vad tror ni?

Men nej nu stänger jag väskan och bär ut den i hallen och sen slänger jag mig i soffan och sätter på en film.


och ni får kika på lite backsippor.

Jag kommer försöka blogga varje dag med uppdateringar om hur utgrävningen fortlöper men jag kommer nog inte kunna komma in och kommentera hos er så ofta.
Men det märker jag, det beror på hur uppkopplingen är och hur trött jag är...
utgrävning/kilakastalen | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ha nu så kul och gräv bara så mkt som du klarar av :) Jag är så galet nyfiken på dina "grävdagar" :)



kram finast och framför allt :) NJUT!!!!

#2 - - Solan:

Som sagt. De finns affärer i Nyköping också hihi

Lycka till vi syns om 2 veckor. Undra om du kommer ha resfeber då med ;)

#3 - - Petra:

Hej hej

Va spännande!

Tack goa du för din värmande kommentar, idag är jag mkt bättre =)

Kram

#4 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Haha jag är likadan när jag ska iväg - men oftast finns det ju faktiskt en affär om det mot förmodan är så att man glömmer nåt ;)

#5 - - Kenneth:

Hahah ja man blit lite obstinat när man ska iväg men allt går ju o köpa om man glömmer :)

#6 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Jaaa jösses det är bara för dig att packa om och så är det iväg mot nästa skojigheter :)

Och vi får nog påminna varandra om tågbiljetterna för det skulle vara såååååå galet likt mig att glömma dem ;)



Kram

#7 - - Agneta:

lite resfeber har nog alla innan de kommer iväg en som du själv skriver, du ska ju inte till världens ände direkt så det går nog att komplettera ifall du har glömt något ;-)

ägna nu dina dagar åt att gräva ut fynd, uppdatera oss men bry dig inte om att gå in hos oss dessa dagar....njut nu av ditt "äventyr!

kram

#8 - - NEWPIC - alice:

vad tycker du? :)

http://newpic.blogg.se/2012/may/vad-tycker-ni.html#comment

#9 - - Ninni:

Hihi det finns nog affärer i Nyköping=)



Ha det nu så jättebra, kram kram

#10 - - cecce:

Hoppas du fick rätt på packningen och att du har en givande resa!



Kramar

#11 - - Linda aka Javamorsan:

Hoppas du har det underbart nu Kram

#12 - - Trolda:

Åh så kul o spännande för dig!!! Tänk om du gräver fram något alldeles speciellt!! Sköt om dig och gräv lugnt =D (och glömmer man något finns det alltid en lösning :))



Trolda - kramar =D

#13 - - Fnulan:

Tänker på dig!

#14 - - Petra-tvillingmamma:

Hehe känner igen det där!

Men jag packar ner, packar upp, packar ner osv. Ganska många ggr:)!!

#15 - - SoffiZ- Oliwer och Towas mamma :):

Njae, det finns inte många affärer i Nyköping, men kanske nån ;)

#16 - - Kajsa:

Fin bild! :D

Upp