jag är besviken...

bloggminglet så köpte jag en "Baby-foot"
och för fem dagar sedan använde jag dom.
(jag vet att det står 5-7 dagar, men något borde väl hänt nu tycker jag).

2 timmar hade jag dom på fötterna och jag gjorde precis som det stod att man
skulle göra före och efter användningen.
Men ingenting har hänt!
Jag fjällar inte ens under fötterna.
Jag är så besviken!
Fick jag kanske ett par som var utan verksamt ämne undrar jag?

Tur i oturen så var den lite billigare i alla fall under bloggminglet....

Vardag | |
#1 - - Julia:

Jag tror det ska ta ett par veckor innan det händer nått, i alla fall enligt en kompis som testat :)

#2 - - Marlene:

Du kanske redan har babyfötter :-)

#3 - - Ingrid:

Kan säga att det där hade nog inte bitit på mina fulingar heller.. Där är det nog de tuffa tagen som gäller!

#4 - - Fröken M:

Vänta nån dag till !! Det tog nästan en vecka innan det hände något på mig och d

#5 - - Fröken M:

Då var jag tvungen att ha på mig strumpor dygnet runt i typ 3 dagar för jag tappade all hud på fötterna ;) sök på babyfoot på min blogg så får du se...

#6 - - Anonym:

hoppas det blir som det ska efter ett par dagar :) ha en underbar lördag!kram

#7 - - Mamma Rhu:

Min dator har varit krasch och jag har missat en del bloggar, bla din. Men nu har jag hittat tillbaka! :D

#8 - - Solan:

Jasså. Men som fröken M säger tar de inte någon dag till?? Vi väntar me spänning.



Min dotters fötter börjar bli bättre så jag funderar på att sno det paret som jag köpte till henne till mig själv ;) hehe

#9 - - Kenneth:

Tråkigt när saker int eblir som man förväntar sig men om det är en piratkopia kanske det inte fungerar :)



O du har fortfarande tvånget att måsta skriva in de här konstiga orden :( för att få kommentera

#10 - - Ninni:

Jag hade tänkt köpa sånt, men då kanske jag ska skippa det och ta ett fiskbad istället=)



Ha en fin dag, kramen

#11 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hmmmm jag som hört så mkt bra om den?? Kanske tur ändå att jag inte köpte den.. men jag hade sååå gärna velat prova :)



Hoppas det händer nåt snart :)



Kram

#12 - - Solan:

Så du har fortfarande inget resultat. Oo va jobbigt.

Ja du får maila henne och fråga. Får se hur jag ser ut med mina fötter till helgen??

Vad är det för konstiga ord du skrivit in. De Kenneth skriver om???

#13 - - Celine - Maskrosbarn med Aspergers | Tävla hos mig!:

Har aldrig riktigt förstått hur de dära är tänkta att fungera.

Upp