jag hoppas ni förstår...

Jag dömmer ingen i mitt förra inlägg.
Jag förklarar varför jag inte bloggar så mycket om mina barn.
Jag hoppas ni förstår det.

De flesta av oss (med barn) som bloggar är vuxna
och vi gör våra egna val här i livet....
Allmänt | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ja alla gör sina val :) Du vet ju hur jag bloggar :) Om ALLT mellan himmel och jord och så lite till på det :)

Visst sjutton finns det saker som man skulle vilja skriva om men inte gör pågrund av hänsyn till "arvingarna" :)



Men för mig är det skönt att få skriva av sig om min dotters autism ibland och så tänker jag att det kanske finns någon som känner att de inte är "ensamma" i sin situation.



Kram finaste <3

#2 - - carola:

Sjävkklart förstår vi det.

Jag bloggar om ditten och datten, ena stunden är det en mammablogg sen en sjukdomsblogg:)



Jag bara älskar rött och är det prickar blir det bättre.

Varma kramar

#3 - - carina:

Så klart förstår vi det!

Händer ibland att jag skriver någonting om barnen, men inte så ofta!

Men det kan bli en helt del om vovs :)

Kramen vännen♥

#4 - - Amanda:

Tack själv för dina fina ord! ♥

Ludwig mår bättre nu och idag är han iväg en kort stund och leker med kompisarna på förskolan. :)



Själv passar jag på att städa och röja i kaoset här hemma. Helt fantastiskt egentligen vad två barn kan stäklla till på så kort stund. ;)

Hoppas du har en fin dag!

Kram

Upp