läser bok och svarar på mejl...

Idag har jag nästan bara legat på soffan och läst bok och så har jag haft mejlkontakt med hotellchefen på Rica Talk hotell Älvsjö.

Boken heter "Den glömda trädgården" av: Kate Morton och den är helt underbar. Den handlar om tre generationer kvinnor vars liv vävs samman genom släktskap - eller inte - det vet man inte riktigt än.


boken jag läser just nu

Angående hotellchefen så - nej vi har väl inte riktigt blivit överens - än. Vad det handlar om går att läsa här hos mig och här hos Ewa.  Återkommer.
Allmänt | |
#1 - - Agneta:

läste din berättelse nyss om frukosten, har tyvärr inte hunnit det innan. Jag hoppas innerligt att ni kommer överens, så får det ju inte gå till på ett otell!! Vi hade en superfrukost på hotell Gothia 1 maj, frukosten är ju mer än halva nöjet med hotellvistelsen så om det hade kraschat som eran...ja fy, jag hade int heller varit nådig!!

kram

#2 - - Martina:

Hur kändes det i höfterna idag då?! Hoppas de känns bättre!

#3 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Önskar att jag hade fokus att läsa en bok :P Det snurrar för mycket i den här hjärnan :P

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hahahaha ja den hotellchefen är ju ett SKÄMT!!



-Vi tänkte ge dig och din familj en frukost...

Jaså ska jag bli den som tar upp platserna nu då??

Tack men nej tack :)

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

God morgon <3



Usch jag fick en sån otäck nyhet på Fb igår så jag har sovit som en kratta.. blä!!



Men så hade Brassemamman utmanat mig så jag fick lite annat att tänka på tack och lov!



Så nu utmanar jag dig.. men du är med endast om du själv vill!!



http://tjejmorsan.blogg.se//2012/may/brassemamman-har-utmatat-mig.html



Kram och ha en underbar dag

#6 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Det var inte kul... att säga att man ska få hem nåt skit som man inte gillar :(



Ja hot om att man inte kommer hem :) Det funkar nästan alltid ;)



Kram på dig!!!!

#7 - - Petra:

Hej hej.

Åhh skönt att jag inte e ensam. Har så ont av ägglossning, då hjälper gotte =)



Mysigt att ligga o läsa. Ja jag e nyfiken på hur det går med hotell chefen?

kramar fina du

Upp