läxa: ritövning...

Vi har som läxa inför utgrävningen att rita av en del av vårt köksbord.
1*1 meter ska vi rita av och föra över på speciellt millimeterpapper.
Jag ska försöka göra min hemuppgift imorgon för sen ska jag jobba i helgen.



Jag ska föra över vår måltid från idag tänkte jag på millimeterpappret.
tallrikar, bestick, syltburkar m.m.
och så ska det vara en förklarande text på det jag ritar av.
Måttbandet visar på ett ungefär hur mycket en meter är åt vardera håll (mest en hjälp för mig).
Kanske får ni se resultatet imorgon  - kanske inte...
historia/arkeologi | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Huuuaaa lät ju jättesvårt!!!



Kram

#2 - - cecce:

Håller med Ewa:-) Tycker det lät krångligt men du klarar det säkert!!



Kramar

#3 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Gosh, det låter som en sjukt svår uppgift det där!! Men klart att jag vill se resultatet! :)



kram!

#4 - - Solan:

De där kan inte va bland de lättare att göra.

Lycka till

Upp