nej inte idag heller...

Nej inte idag heller!
Jag fjällar ingenting under fötterna efter min baby-foot behandling.
Lite lite mjukare har jag kanske blivit men jag är fortfarande torr och lite hård om hälarna.
Kanske borde jag testa en omgång till?
Ja jag vet faktiskt inte....


Ja jag har mejlat Myza, som är dom jag köpte det ifrån.
Jag ska höra av mig igen om drygt en vecka om inget hänt tills dess.
Tips | |
#1 - - cecce:

Så du köpte fotbehandlingen? Stod och funderade på det jag med men det blidde aldrig av!



Hoppas du uppnår önskad behandling! Konstigt att det inte händer någonting...vad jag förstod skulle det vara en bra produkt!



Kramar

#2 - - Solan:

Nä men va tokigt.

Tur att du fått kontakt med Myza.

Lycka till

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

TIll mig sa hon att jag skulle ha strumpor ovanpå dem för att maximera att gelen jobbade aktivt :) Så när mina kommer så ska jag sitta här med både påsar och strumpor :)

Och så berättade hon på henne själv så hade det inte "hänt" nåt men hon fick mjuka fötter :)



Jag hoppas att dina fötter bli lite mjuka och "goa" :)



Kram

#4 - - Nett:

Vad synd.. Mjuka goa fötter ja det önskar jag med att jag har. fast jag måste säga att mina fötter är i bättre skick nu än de har varit innan. Kram

#5 - - Kenneth:

Kanske det inte fungerar om det är sån där piratkopia

#6 - - Amanda:

Tråkigt att det inte händer något men som sagt...ge det en vecka till. Jag har dock flera vänner som nyligen testat det där och på dom har resultatet inte dröjt så det verkar lite knepigt... :/

Upp