nu närmar det sig...

Nu närmar sig slutet av terminen och sommarjobb är inbokat. Nästa fredag - 18:e maj - åker jag och mina kurskamrater iväg på utgrävning i Nyköping. En Medeltida Kastal ska vi gräva i. 10 dagar kommer vi vara borta och gräva och jag ska ta med kamera och dator så uppdateringar kommer ni att få om ni vill ha. Bilder kanske på utgrävningens gång....

Sen har jag fått några sommarveckor inbokade nu som sommarjobb. 7-8 veckor kommer jag jobba på schema sen får jag nog försöka få lite fler timmar i juni i alla fall. Tyvärr kommer maj inte innefatta så många timmars jobb så junilönen kan bli skral men jag fick just reda på att när man går på schema under sommaren så blir man månadsanställd så jag borde få en halv lön i juni sa schemaläggaren. Hoppas verkligen det - det skulle underlätta något enormt.



Just det, jag har fixat Instagram vet inte än hur man följer någon.
Någon av er som vet?
Jag heter Mizan39 (har jag för mig - återkommer om jag skrivit fel)...
sommar | |
#1 - - emelie-mamma till elliott och leila:

oo..du tar så fina bilder ju =)



gud vad kul att du är med vännen- hoppas det blir ännu fler anhängare. Måste hålla med om att Joel kinnaman är riktigt snygg och vin diesel oxå ;)



ooo..va härligt av dig att skriva så- vi får väl se. har iaf en tjej som inte hade nån o bo med som undrade om vi kunde bo ihop i en hytt nu. Vi ska ändå åka från samma ställe och allt med- smidigt!



hoppas du har en fin dag vännen <3

kramis

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ska bli så kul att följa ert grävande :)



Och ja.. tyvärr så är det nog som du skriver hos mig :( Det finns tyvärr alltid de som tror att de är värda mer än andra... blä!!



Stor kram

#3 - - Fnulan:

Men gud vad spännande!!! PUSSEN

#4 - - Petra:

Härliga bilder!

ja nu går de fort till sommaren. Sen får de görna gååå saaakta!!! =)



Jodå de gick bra hos tandläkaren. Hon kunde inte svara exakt men trodde inte att det skulle bli ngt. Vi ska avvakta o se om tänderna ändrar färg.

kramar

#5 - - emelie:

SVAR: ja tack snälla att du väntade på mig! annars hade jag nog inte klarat det, nu visste jag ju att du gjort samma sak & alltid satt bredvid :) men vilken tid det tog :o & promenaden efteråt var jättemysigt, tack för gott sällskap! det får vi lätt göra om snart! ;) p&k <3

#6 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Det där instagram verkar otroligt fiffigt, synd bara att jag inte äger en iphone :/



Jag måste verkligen tacka för din otroligt fina kommentar tidigare idag, när jag besvarade kommentarer som jag fått i bloggen. Det värmer och betyder otroligt mycket att jag har så fina och underbara läsare som bryr sig! Tack!! <3 Ännu mer betyder det förstås att höra så fina ord från er som faktiskt träffat mig irl :)



Kram!!

Upp