utflykt i arkeologins tecken...

Snart bär det iväg på utflykt i arkeologins spår.
Hela dagen ska vi (jag och mina kurskamrater) åka runt och kika på arkeologiska lämningar.
Så nu hoppas jag att vädret klarnar upp snart.


i rabatten utanför huset så blommar snart tulpanerna...
Bilder på dagens utflykt kommer under kvällen.
utbildning | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Gud så kul :) Det är nästan så jag hellre skulle vara med dig för jag är så galet nyfiken på fornlämningar :)



Jag gav rica en sista känga idag.. men jag länkade inte dig för jag visste inte om du ville det? Men om du vill det så gör jag det gärna!!



Kram och ha en underbar dag!!!!

#2 - - Ninni:

Låter kul=) Klart jag ska fixa din utmaning..men inte just nu!!

Nu ska ögonbrynen fixas..ha en bra dag, kram

#3 - - Nett:

Hoppas att det blir en fin utflykt :) Och många bilder. Kram

#4 - - Kenneth:

o när tulpanerna blommar då är det hopp om sommaren

#5 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Nu ligger blogggkärleken ute igen!

#6 - - carina:

Vilka vackra tulpaner :)

Hoppas det blir en fin utflykt!

Kramen vännen♥

#7 - - cecce:

Vilka fina vårblommor! Hoppas du haft en lika fin dag!! Spännande att läsa till arkeolog..och lite ovanligt:-)



Man kan köpa rålakrits lite varstans där de säljer kvalitetschoklad eller lakrits. I mitt senaste inlägg länkar jag till en webbsida på nätet där man kan beställa.



Kramar!!

#8 - - Agneta:

#9 - - Agneta:

smart av mig att trycka på sänd innan jag ens skrivit ;-)

skulle få med att; oj, är det nu ni har eran kurs?! Spännande att följa!

kram

Upp