att inte känna sug...

Igår var jag ner till ICA med mellandottern för att handla matsäck till henne
och vi hamnade såklart vid allt plockgodis.
Döm om min förvåning när jag stod och kände noll sug efter godis.
En nästan ofattbar känsla!
Jag som alltid har varit sugen på godis och alltid har kunnat äta godis....
 
nej jag blir inte sugen nu heller när jag ser bilden - underbar känsla.
 
När jag fick barn så lovade jag mig själv att mina barn aldrig skulle bära hem kassar från systembolaget hur ont eller hur mycket jag än själv bar. Det var en grej jag bestämde mig för liksom.
Ska man handla på systemet ska man bära hem det själv typ.
Men igår skedde det som aldrig skulle ske.
Jag ska fixa en överraskning till min älskade man men kan/får inte bära hem det själv -
och det känns konstigt om han skulle följa med in och handla/bära.
Så ja mellandottern fick följa med och ja hon fick bära hem det också.
Jag tyckte att alla stirrade på mig - denna förtappade mamma - fast det gjorde säkert ingen.
Men jag skämdes faktiskt och jag gick emot min egna princip och det känns faktiskt inte helt bra.
 
överraskningen får ni nog se sen när jag är färdig med den. Ni kanske kan gissa vad det är för något ;)
GBP | |
#1 - - ♥ Sojka ♥:

Oj hur kan man inte ha sug när man går förbi där!½ ;) kram

Svar: känns riktigt bra att slippa det. hoppas det håller i sig bara. Kram
Marie-Louise

#2 - - Syster yster:

Kan det börja på k och sluta på alender? ;)

Svar: Ja men så klart :) fast en Adventskalender öppnas endast på helgerna ;) därför bara runt advent ;) Kram systeryster
Marie-Louise

#3 - - Agneta:

ingen aning men nu blev jag nnyfiken :)
kram

Svar: Nu finns svaret på bloggen ;) Kram
Marie-Louise

#4 - - Lotta:

Nöden har ingen lag sägs det så bara släpp du ditt dåliga samvete för du är förlåten, dottern var ju bara dina armar och händer nu när du inte kan själv.
NYFIK...jag...nej det ligger inte mig för......ELLER?!!!!:-)

Hoppas du har en fin söndag!

Kram

Svar: Ja precis hon bar ju bara :) men jag kände mig skyldig. Nu ligger det uppe vad det blev ;) Kram
Marie-Louise

#5 - - Ninni:

Åhh vilken härlig känsla=)
Men dottern är kanske inte sååå ung, eller? Nää nån överraskning kan jag inte gissa.

Kram kram

Svar: nej dottern blir 18 i april så hon är inte så ung men har ju inte åldern inne. Jag var orolig att dom skulle tro att jag langade till henne :( lugn mamma sa hon, frågar dom så drar du bara upp tröjan och visar förbanden ;) hihi smart dotter :) Kram
Marie-Louise

Upp