bloggmiddag mitt i flytet...

Middagen på Sahara blev så trevlig som jag trott den skulle bli.
Även fast jag bara drack min shake -
eller okej jag åt drygt 2 msk Tabbouleh sallad.
 
tack alla underbara vänner för en fin kväll.
 
    
hela 3 goodiebags fick vi med oss hem.
Det var tungt att bära kan jag lova! men väl värt mödan.
 

Följande företag har sponsrat vår kväll Tack allihopa för era underbara gåvor:

Vinster fick vi också:
 
 
(jag vann ytterligare en sak men den får jag senare så då visar jag er det)
 
 
Bloggevent | |
#1 - - Solveig Lundin :

De va galet bra event. De va länge sen jag hade så roligt.

Svar: Ja det var riktigt trevligt :) Kram
Marie-Louise

#2 - - Kenneth:

kul med sånna träffar :)

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Jag blir så glad och lycklig när jag ser att ni alla trivdes så bra :)
Stor kram finaste

Svar: Det var riktigt trevligt :) Kram
Marie-Louise

#4 - - Celine - Tävla i min blogg:

Känns som om ag missat en del... Varför flyter du?

#5 - - Agneta:

du är på så många sådana här trevliga bloggtillställningar..blir nästan lite avis ;-)
kul att det blev en lyckad kväll!
kram

Svar: en av fördelarna med att bo i storstaden tror jag. Kram
Marie-Louise

Upp