det blev en adventskalender...

Det som bars hem från systembolaget är nu inslaget och klart.
 
Det blev en adventskalender!
Öppnas endast till helgen därför en adventskalender.
Min man gilla specialöler från typ Belgien m.m. så jag hoppas att den här kalendern faller honom i smaken ;)
 
Så nu blir det en överraskning för min älskade man varje lördag & söndag fram till julafton.
Jul | |
#1 - - Camilla:

Men hur pysslig är inte du då, kommer garanteras att uppskatta av honom tror jag;) Kram

Svar: ja lite pysslig kanske och ja han uppskattar det :) Kram
Marie-Louise

#2 - - Anna:

Vilken fantastisk idé! Och vad snyggt det blev!
Kanske att detta är nåt som kommer att kopieras kanske... :-)
Kram Anna

Svar: Ja det vore ju roligt om andra också gillar idén :) Kram
Marie-Louise

#3 - - Fröken Isakson:

Läckert. Den kommer nog göra succé. kram

Svar: jag hoppas det :) Kram
Marie-Louise

#4 - - Ann Catrine:

Vilken härlig och kärleksfull gåva!

Svar: Tack :) Kram
Marie-Louise

#5 - - Agneta:

vilken bra kalender och vilken härlig fru din man har :)
kram

Svar: Jag fick en julkalender idag från body shop som mannen min köpt :) Vi skämmer visst bort varandra i år :) kram
Marie-Louise

Upp