Det här med flyt...

I natt hade jag en mardröm om att jag åt mat och godis -
vaknade upp kallsvettig och trodde på allvar ett tag att jag faktiskt ätit allt.
Det är en av nackdelarna med att gå på flytdiet alla tankar kretsar just nu runt mat.
 
Men nu har jag snart klarat av 11 dagar av 16.
 
jag drömmer om mat...
GBP | |
#1 - - Anna:

Vet precis hur du menar!
Men tyvärr verkar det aldrig vara tankar som slutar. Tycker mat är det enda vi pratar, planerar, lagar och handlar!
Men jag gillar att äta, laga mat och trixa med nya recept så jag "står ut" :-)
Bra kämpat!!!
Anna

#2 - - Celine - Tävla i min blogg:

Vad duktig du är. =)

#3 - - Madde:

Vad duktig du är! :)

Haha eller hur humor är ett måste. ;)

kram

#4 - - Camilla:

Såg du vad du skrev 11 dagar av 16, det är nästan helt klart:-) Du är kanonduktig!! Vi ses imorgon! Kram

#5 - - Hanna Of Sweden:

haha, jag har oxå varit med om det och trott att jag "fuskat" och förstört allt. ;o) läskigt!

lycka till med dieten!
kram Hanna

#6 - - Maja:

Duktigt att klara av att bara "äta" flytande... jag vill också men är FÖR glad i mat! Lycka till!

#7 - - Ninni:

Det förstår jag att du gör, jäklars va tufft att aldrig få tugga på nåt =(
När ska du in på OP???

Ha en toppenhelg, kram

Svar: Den 14/11 är det dags. Kram
Marie-Louise

#8 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Du är GRYM!!! Och ikväll ska jag ge dig en bamsekram för att du är BÄST!! Kram

Svar: <3 Love You vännen min
Marie-Louise

Upp