en helt underbar vinst.

Jag vann tre saker på bloggmiddagen
och jag blev så glad över alla vinsterna.
 
Men en vinst kändes riktigt i hjärtat -
det här blir ett halsband som jag kommer bära ofta känner jag.
Det ligger fint i halsgropen, det känns skönt att bära
och det är så underbart fint.
 
Tack www.agnetakeramik.com för den underbara vinsten.
 
Och tack Ewa och Anna för att ni fixade allt inför kvällen.
Bloggevent | |
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Grattis!!

Svar: Tack :)
Marie-Louise

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Härligt att du älskar ditt smycke lika mycket som jag älskar mitt :) Det är så vackert! Grattis än en gång :)
Kram och tack för att du kom och förgyllde kvällen

Svar: Ja det är helt underbart - Tusen tack :) Kram
Marie-Louise

#3 - - Lotta:

Åh, vilket fint halsband!!
Grattis ;)

Svar: Tack :)
Marie-Louise

#4 - - Celine - Tävla i min blogg:

Jättefint... Men gör mig itt så nyfiken... Vad vann du mera?

Svar: Vinst nr:2 syns i inlägget under. Vinst nr:3 har jag inte hemma än så den visas senare.
Marie-Louise

#5 - - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset:

Tack själv fina!

Ja det är lite mer än 4år sen nu, men.. det gör ont än. :(

#6 - - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset:

Underbart! Då ses vi juh snart igen! :D

Svar: Ja vad roligt :) Kram
Marie-Louise

Upp