första duschen..

Första duschen hemma efter en operation är alltid helt underbar -
idag blev den lite mer underbar än andra gånger.
 
Jag tvättade nämligen håret med ett lyxigt schampo och hade en ljuvlig hårmask i efteråt.
Håret doftar underbart och är så lent och fylligt.
Verkligen hårprodukter som jag kommer vilja använda igen.
 
När vi (E och jag) var på bloggmingel senast så fick vi en hårmask vid Grazettes bord.
Det var den produkten jag använde nu ikväll.
 
Wonder Shampoo och  Wonder mask !
 
 
 
Bloggevent | |
#1 - - Lena:

Har tänkt på dig massor:) Hur mår du nu? Känns de bra? Nyfiken nyfiken....kramelikram:)

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åhhhh jag vill bara komma och krama om dig <3 MASSOR!!!!
Kram finaste finaste finaste vännen

#3 - - Josephine- Mamma till Elika & Nick:

Skönt att få duscha hemma! Lycka till nu med ditt "nya" liv :-)

Upp