hungrig...

Är nu inne på dag 7 och är hungrigare än någonsin - har inte varit så här hungrig de andra dagarna.
Så nu klär jag på mig och går ut och promenerar så kanske jag mår bättre när jag kommer hem igen.
 
En vecka lite drygt kvar nu eller jaja okej 9 dagar...
Hur f*n ska jag stå ut?
Vikt och motion | |
#1 - - Anna:

Det gör du! Står ut alltså! Du vet varför du gör det här och vetskapen om vad som väntar längre fram är drivkraften!
Du är duktig!
Anna

Svar: Tack :)
Marie-Louise

#2 - - Syster Yster:

Heja syster! You can do it, and you will! Du min vackra syster kommer inom sinom tid att sluta fred med din kropp. Vad är då lite hunger, en fis i rymden! Stora orkkramar från mig till dig! Puss & kram

Svar: Tack syrran :) Det gick - tog en promenad och drack massa te... Puss & kram älskade syster
Marie-Louise

#3 - - Agneta:

skickar över lite styrkekramar och hejarop! Klart du står ut!!!
kram

Svar: Tack <3
Marie-Louise

Upp