jag fick en julkalender...

Förut när barnen var små så fixade mannen min och jag julkalendrar till tjejerna.
Men nu är ju tjejerna ganska stor så varför inte skämma bort varandra.
 
Jag gjorde en adventskalender till mannen i veckan...
 
 
Och idag fick jag en julkalender av mannen från Body Shop.
Jag har sagt några gånger att jag önskar jag mig den men jag trodde faktiskt inte han skulle köpa den.
Åh nu får jag en härlig present hela december fram till julafton - vilken lycka.
 
Jag suktade efter en sådan här förra året men då han de visst sälja slut -
men i år fick jag en :)
 
Så det får väl bli en julkalender i år igen i bloggen fast då med bilder på vad jag fått i dagens lucka...
Jul | |
#1 - - Lotta:

Mysigt! Ska bli spännande att se vad som döljer sig bakom luckorna. Du tjuvkikar väl inte :-)

Kram

#2 - - Anna:

Åh vad kul!!!
Det visste jag inte ens att det fanns. Det ska jag önska nästa år! :-)
Anna

#3 - - Julia:

Wow det var snällt av han :) hur mår du nu?

Svar: Jag mår jättebra :) Kram
Marie-Louise

#4 - - Nina Bergquist:

Dem tyckte att jag sabbade alls lucia genom att var såååå arg. (jag grät för att det var jobbigt, om det är arg så vettifan)..

Vet du vad. dem visste tydligen att jag hade blogg, så dem hade varit inne å kollat å läst. så under dan vart jag uppringd av den andra chefen som var trevlig i telefonen och tyckte att vi skulle lösa detta. dem ville ha ett möta så att det slapp vara såhär. å vad dem förstod av min blogg så mår jag inte speciellt bra av deras bemötande. NO SHIT. skönt att dem var tvungna att läsa om det då jag faktiskt sa det till dem igår och i telefonen imorse. men aja. på tis är det möte!

Svar: Så oproffsigt gjort av dom :( men hoppas det löser sig nu. Kram
Marie-Louise

Upp