narkossamtal m.m.

Snart ska jag bege mig till Ersta för lite Narkosprat, sjukgymnastprat och blodprovstagning inför morgondagen. Imorgon kl: 7.00 ska jag infinna mig på Ersta så jag hoppas att operationen sker tidigt på morgonen/förmiddagen. Någon op-tid har jag inte än.
 
Packar väskan med bra-ha-saker och börjar känna mig lite nervös - fast mest är jag fortfarande bara förväntansfull. Nervositeten kanske kommer efter alla möten idag.
 
Efter min lilla tripp till Ersta tänkte jag besöka Stadsmuseet för att leta lite mer information till min C-uppsats. Jag fick förresten VG i senaste delkursen - känner mig så glad och nöjd över det.
 
nu beger jag mig in till den vackra huvudstaden.
GBP | |
#1 - - Nina Bergquist:

Hoppas att det går super bra imorrn!

#2 - - Anna:

Grattis till ditt VG. En underbart skön känsla att få god feedback på sina arbeten. Lämnade in en uppgift i söndags som hag väntar resultat på, men kör nu vidare med metod så länge!

Håller tummarna för att allt går bra idag, att inte nervositeten blir för stor!

Skickar en tanke till dig imorgon!!!
Ha en fin tisdag!
Anna

#3 - - Ninni:

Men Lycka till nu vännen, ska tänka på dig!
Kram kram <3

#4 - - Yohanna i Las Palmas:

Många lycka till kommer härifrån också och många grattisar till uppsattsen.
Bra jobbat!

Läste om alla dina event och middagar du varit på och blev så hungrig nu att jag måste gå och laga lunch på en gång ;)

Hälsningar
Yohanna
som skickar med en länk om nån skulle bli sugen att vara med:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/november/real-life-julpyntning-2.html

#5 - - Celine - Tävla i min blogg:

Grattis till betyget och lycka till i morgon. =)

#6 - - Celine - Tävla i min blogg:

Ser fram emot att få läsa här i bloggen om dina erfarenheter av operationen och hur du känner dig efter etc... =)

#7 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Tack!

Lycka till med operationen!! Kram!

#8 - - soffie:

lycka till nu kramen

#9 - - EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA:

Lycka till imorgon! Kommer tänka på dig.

Kram

#10 - - Lena:

Lycka till!! Kram

#11 - - Kenneth:

Lycka till

#12 - - Mia:

Tassar tummar o tår hålls för dig från mig!

#13 - - Agneta:

grattis till VG och nu så har dagen börjat att ticka på och jag hoppas att du är klar med din op och att allt har gått väl!

Upp