nostalgi på film...

Idag efter att min yngsta dotter och jag hade varit iväg till tandläkaren så ville vi se på film -
och hon valde Grease.
 
Åh nostalgi på hög nivå.
Tror dock att hon blev lite irriterad på mig eftersom jag inte kunde låta bli att sjunga med i typ varje låt.
Men roligt hade vi.
 
tell me more, tell me more...
 
Sen fortsatte nostalgin när vi bestämde oss för att titta på Flashdance.
 
 
Så nu är det väl typ bara Dirty Dancing, Haire, Footloose och Fame kvar att se så är 80-talets dansfilmer kompletta.
Nöje | |
#1 - - Trixys Webshop:

Jag har flyttat min blogg eller håller på ;-)

#2 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Haha nostalgi :-)
Hur går det med magen?

#3 - - Ann Catrine:

Nu blev jag sugen på att se den, - igen!
Vissa filmer kan man verkligen se om och om igen!

Kram

#4 - - Ninni:

Åhh va härligt, såna där mysfilmer =)

Vilken trevlig adventskalender din man fick...bra idé.

Ha en skön dag, kram kram <3

#5 - - messan:

Gud vad mysigt och tänk vilka mysiga minnen som bubblar upp. Jag kommer ihåg många av låtarna och texterna trots att det så länge sen. Ska nog hyra den en dag och skratta och minnas igen:).
Kramar

#6 - - Ama de casa:

Åh vad länge sen det var jag såg dom filmerna! Jag vill också... :-)

#7 - - Trixys Webshop:

Jag har flyttat till blogg.se ;-)
Välkommen!

Btw: den filmen är underbar!

#8 - - Agneta:

grease har jag sett många gånger men absoluta favoriten är ju Dirty Dancing...åh, tror inte 20 ggr räcker ens ;)
kram

#9 - - Kenneth:

hundra år sen man s¨g de filmen

#10 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Tack tack, ja jag hoppas verkligen att det löser sig!

#11 - - soffie:

älskar grease:) den ser jag minst en gång /år :)

Upp