smartson...

Vill ni testa nya produkter?
Bli då medlem på Smatson så får ni erbjudanden lite då och då.
Just nu kan man få testa God Morgon Bifido juice.
 
 
Jag kommer anmäla mig till denna testpratull och hoppas på att få testa denna nya juice.
Testa du också - kanske har vi turen att få testa allihopa.
smartson | |
#1 - - Kenneth:

är med men aldrig fått testa nått

#2 - - Solveig Lundin:

Ja den låter som om den ska vara riktigt god.

#3 - - Lotta:

Tack för tipset! Dit ska jag anmäla mig :-)
Den ser verkligen god ut!

Kram

#4 - - Nina Bergquist:

mm ja vet, men ändå har dem inte gått ut med det mera.. Tycker det är helt sjukt. Många har ju uppfattningen att det inte gäller för alla. är det då inte dessto viktigare att gå ut, göra mer reklam om hur det ligger till och försöka att allmänt nå ut till flera..

#5 - - Nina Bergquist:

det är riktigt drygt att aldrig riktigt känna sig 100%. alltid ska det vara något. tänkte ringa hon på vc imorrn och prata lite med henne. min sjukskrivning går ut idag. Mannen har migrän, så ja kan själv inte gå och sova. är sååå trött. ska det va normalt det eller? svullen i ansiktet å frysit lite idag. men har iaf sluppit frossa i två dar. så det är alltid någe ;)

Upp