andra dagen på flyt...

Så är jag då inne på andra dagen av flyt och jag kan bara konstatera att jag sprang inte ens på toa och kissade så här mycket när jag var höggravid. Jösses vad jag får springa - var uppe typ 5 gånger bara i natt. Och så har jag börjat frysa lite samtidigt som jag svettas - knepigt. Men det blir nog bra det här.
 
 
 
GBP | |
#1 - - Ninni:

Händer nog en hel del i kroppen när man bara går på flyt.
UJ UJ var det inte jobbigt att gå i den fina baren och INTE få te ett gott glas rött??

Mi&I har jättefina kläder har faktiskt aldrig sett några vuxenkläder, det är klart du ska unna dig nåt snyggt när vågen pekar neråt =)
Kram kram

Svar: Jo det händer nog en hel del i kroppen :) Nej det gick bra att avstå vin, jag drack gott vatten ;) Kram
Marie-Louise

#2 - - Johanna:

Den 1 december ordnar jag bloggträff i skåne.
Vore kul om du vill komma. Läs mer på länken nedan

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/kategori/205035-bloggtraff/

#3 - - EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA:

Det kommer gå superbra! När jag gått på flyt i nära två veckor började jag tycka att det var helt okej, jag menar jag slapp ju laga mat (som jag hatar) *s*

Kram

Svar: Tack :) Kram
Marie-Louise

#4 - - Anonym:

oj va du får kissa ,hur länge måste du köra flytande nu?

Svar: 14 dagar kör jag och jag tror det blir bättre snart när kroppen "vant" sig lite :) Kram
Marie-Louise

#5 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Vad jobbigt att behöva springa på toan hela tiden, men det blir nog bättre sen när alla gifter rensats ur :-)
-----------------------------------------------
Var gärna med och tävla om ett presentkort på 300kronor till festtillbehör som passar liten som stor t ex inför halloween eller julen eller kalas. Hur du tävlar hittar du här: http://lottizdays.blogg.se/2012/october/tavla-om-ett-komplett-kalas-hos-partytajm.html

Svar: Ja men kroppen vänjer sig nog snart hoppas jag. Ska kika in på din tävling :)
Marie-Louise

Upp