bloggevent - Feminint...

Igår var jag bjuden på bloggevent/mingel på underklädesaffären FeminintSibyllegatan som fyllde 1 år. Oj vilken affär - så mysig. Tack för inbjudan Feminint för det trevliga eventet.
Visst det var litet och trångt - och vi var många som var inne i affären - men ack så mysigt. Snygga, funktionella och sköna bh:ar i alla dess storlekar och färger och en liten "dofta-gott-hörna" med lyxiga produkter. Det här var en affär som verkligen föll mig i smaken och som jag gärna återkommer till - sen när jag har opererat mig och gått ner x antal kilon. För just nu är det liksom ingen idé att handla där men sen så...
Tack även till Mgroup PR & Event för inbjudan.
 
litet och mysigt med en sensuell touch.
 
Sen när vi känt, klämt och kikat färdigt så fick vi en goodiebag på vägen ut och den var helt underbar. Vi fick alla en varsin wonderbra bh (som jag nog snart kan ha), trosor, lösögonfransar, choklad, läppbalsam, handkräm m.m.
 
 
goodiebagens innehåll.
 
Om jag nu ska vara lite kritisk så kanske det vore bättre om alla som fick denna underbara goodiebag hade fått en bh i rätt storlek. Eftersom det blir svårt att tycka något om en bh som du kanske inte kan använda. Visst har vissa bytt bh:ar med varandra så att det ska fungera - men när man nu kostar på sig att lägga ner en sådan snygg och underbar bh i varje goodiebag så vill man väl att den som får bh:n sen också ska kunna ha bh:n ordentligt. Det var den enda kritiken som jag hade...
 
Jag kommer snart att kunna ha min bh - efter operationen när omkretsen har "krympt" på mig så kommer jag att kunna ha den (om jag nu inte "tappar" allt innehåll i brösten)...
Bloggevent | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ja det var jättemysigt!!
Men jag håller med dig om det där med bh:n....
Kram

#2 - - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset:

Alltid lika trevligt att träffa dej också! :D

Ja visst är det en fin "vänta på tunnelbanan"-bild? :D
Kram

Upp