bloggmiddag mitt i flytet...

Den 6/11 blir det bloggmiddag på restaurang Sahara.
Ewa och Anna är dom som fixat inför detta.
Jag tror vi blir ca:25 stycken.
Och jag går dit även om jag just då kör en flytperiod -
jag vill ju umgås och träffa mina vänner.
 
bild lånad från Sahara´s hemsida.
 
 
Ett problem blir i och för sig att min älskade man fyller år den dagen också -
men jag löser detta genom att döttrarna får laga mat till honom.
Mat som jag i alla fall inte skulle kunna äta av.
Så firar jag honom senare istället.
Det låter väl som en bra fördelning?
 
Bloggevent | |
#1 - - Solan:

Jasså fyller han år samma dag. De är alltid något.

#2 - - EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA:

Jag tycker du prioriterar helt rätt ;-)

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hihihihi så bra att du sätter prio på oss :)
Honom träffar du ju alla andra dagar ;)
Kram

Upp