stora kontraster...

Dagens promenad gick längs med Drevviken i Farsta/Stockholm.
Här är det nu höst:
 
 
Förra veckans promenader gick längs strandpromenaden/byn Los Christianos på Teneriffa.
Där är det fortfarande varmt och "sommar".
 
 
Vilka kontraster man hamnar i när man reser :)
Allmänt | |
#1 - - soffie:

wow va vackert men de från Spanien tilltala mej mest:)

Svar: Jag gillar båda lika mycket tror jag. Det är så olika... Kram
Marie-Louise

#2 - - Stina:

Härliga bilder och härligt med kontraster. Om 49 dagar får jag också kontrast!

Svar: Vad skönt :) vart ska du? Kram
Marie-Louise

#3 - - Ama de casa:

Härliga kontraster!

Jag var med mina föräldrar i Los Christianos i tre månader 1965 (inte konstigt att mina föräldrar var med, eftersom jag bara var fem år ;-) )
Då var det bara en liten fiskeby, knappt några turister. Och Playa Las Americas var typ en öde strand...
Var tillbaka 1981, då var det skillnad... :-)

Svar: Ja det kan jag verkligen tänka mig var stor skillnad då :)
Marie-Louise

#4 - - Solan:

Vilka härliga bilder. Snacka om kontraster :)

Upp