träningen fortgår..

Här tränas det från morgon till eftermiddag och på kvällen blir det promenader längs strandpromenaden.
 
Morgonen startar kl:9.00 med 30 minuters "pinngympa". Gympa för hela kroppen med mycket kondition.
 
kl:10.30 är det "mattatöjning" i 30 minuter som är stretching för hela kroppen och efter det är det "mattastyrka" i 30 minuter som är ett styrkepass för hela kroppen.
 
Sen får vi lunch och lite vila.
 
Eftermiddagen brukar innehålla - för min del - behandling med sjukgymnast, självträning i gymmet eller arbetsterapi med syfte att stärka min handstyrka.
Sen kl:16 är det vattengymnastik minst 30 minuter. Ibland kör jag även ett vattengympapass kl:14.30 (beror på övriga program/behandlingar).
 
Det ser ut som om jag slappar här men det gör jag icke... Så ser mina dagar ut just nu.
 
Teneriffa | |
#1 - - Marie-Louise Grimlund:

Oj så avundssjuk jag blir, om jag vore lite yngre orkade jag nog hålla på. Sedan det blev ruggigt på kvällarna går jag inte stavgång. Men håller igång ,ed att städa av balkongen för jag ska sätta upp nät.Så inte min nya kelgris hoppas ut, ingen minigris alltså, utan katt.

Undrade just när Du skrev ute. Men nu förstår jag Du har ett varmt klimat där Du är.
Lycka till Marie-Louise

#2 - - inger stark:

Underbart älskling, som jag längtar dit!!!

#3 - - Agneta:

ingen rast o ingen ro alltså, men oj vad det ser skönt ut! fortsätt jobba på och njut mellan varven med :-)
kram

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Fantastiskt :) Du kommer vara en helt ny människa nästa gång vi ses :)
Kram finaste... och du, du är fortfarande VÄLDIGT saknad här hemma :)

#5 - - Kenneth:

Bara o köra hårt men glöm inte o njut lite också :)

#6 - - Lena:

Hoppas du mår bra o kan träna o verkligen utnyttja alla tillgångarna som finns där=) Ser jättefint ut på bilderna...Här e de grått o höstigt ute. Ha de så bra nu o stor kram=)

#7 - - Ylva:

Det ser ut som skön träning i poolen. Hälsningar från ett regnigt Sverige. Kram!

#8 - - Ingrid:

Vad härligt du ser ut att ha det. Och träning på rätt nivå för kropp och själ, snart hemresedax?!

Upp