utflykt del:2...

Nästa utflykt som vi gjorde gick till Mascadalen. Helt otroligt landskap med djupa dalar och höga berg med serpentinvägar som vi tog oss fram på. Utflyktens mål var just att åka i Mascadalen.
 
lite bilder på de djupa dalarna och höga bergen.
 
Teneriffa | |
#1 - - Kenneth:

Underbara bilder

#2 - - Anna:

Underbara bilder!!
Vi var på Kreta i våras och hyrde bil i tre dar och åkte runt i bergen, så underbart!
Anna

#3 - - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset:

Jag vann ingenting på kryssningen då jag anordnade den. :)

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Herre jösses så vackert!!! :) Kram

#5 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Vad härligt det ser ut! Vilka minnen :-)

#6 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Ja visst är det tröttsamt. Skönt att jag inte var den enda som regerade som jag gjorde.

#7 - - Agneta:

har nu läst ifatt allt från din resa...har ju haft ett tid som jag lämnat allt vaddator heter åt sidan föratt inte gå sönder ännu mera själv....
underbara bilder och så skönt att få gjort en sådan resa för ditt eget välbefinnande, nu hoppas jag att den goda effekten håller i sig läääänge!
kram

Upp