nackvärk och fjällande fötter...

Vaknade i natt med en nackvärk från helvetet. Var upp och tog värktabletter (som vanligt) och gick och sov igen och hoppades på att få vakna utan nackvärk. Men inte då, hela dagen har nacken värkt och det går ner i ryggen och upp i huvudet och är så pass stark att jag mår fysiskt illa. Skulle helst av allt vilja lyfta bort huvudet så att nacken kunde få vila lite. Har legat mest hela dagen men nu ska jag försöka ta mig ut en stund, ibland hjälper det mot denna förbannade värk.
 
Fötterna har förresten börjat fjälla nu 1 vecka efter att jag använde Babyfoot. En knasig men härlig känsla när fötterna fjällar så mycket. Funderar på om den förra babyfoot behandlingen verkligen hjälpte alls, kanske hade datumet eller något gått ut på den. För den här omgången känns helt annorlunda.
 
Allmänt | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Aha.. hon sålde kanske "gammalt" skräp till oss då för att bli av med skiten... för vi två hade ju precis likadant??!!

Då ska nog jag oxå ge det en gång till :)

Kram finaste och jag hoppas din värk går över <3

Svar: Jag minns faktiskt inte om det stod något bäst-före datum på min förra men på denna stod det och det var då tanken kom... För den här kändes annorlunda direkt...
Marie-Louise

#2 - - maria:

Babyfoot har jag inte hört talas om...Vad går det ut på ?

Vad jobbigt med nackvärk, maken har det här hemma med och han ska iväg på behandling...

Hoppas du mår bra snart fina du <3
Kram Maria

#3 - - Ulrika:

Måste skaffa sån där babyfoot! Jobbigt med nacken, hoppas du är bättre snart :)

#4 - - Solan:

Jag hade bara lite fjällig föra gången. Ska nog ta och köpa mig en omgång till. Prova på igen.

Svar: Den här omgången tycks det hjälpa rejält, fjällar som aldrig förr. Kan liksom dra loss hud ;) Kram
Marie-Louise

Upp