nu är det helg...

Första veckan är precis avslutat och nu börjar helgen. Jag är helt slut och ska nog bara vila och läsa bok ikväll. All träning och värme - minst 30 grader - tar på krafterna. Men det är helt underbart. Sitter just nu under bar himmel och bloggar och det är 26 grader.
 


den här vackra växten har jag precis vid min uteplats.
 
Frukosten är helt underbar och jag önskar att man kunde duka upp liknande frukost hemma varje morgon.
 
 
Jag återkommer om några dagar. Ha det så bra tills dess mina fina vänner.
Allmänt | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åhhh så ljuvligt!!! Jag vill oxå leva som dig i fyra veckor :)

Kram <3

#2 - - ejmis:

Det låter fantastiskt!! Hoppas det gör att din kropp mår bättre.

#3 - - Maya:

Åhh så gott!
Hoppas du har det härligt!
Kram

#4 - - Lena N:

Va härligt du verkar ha det=) Hoppas kroppen mår bra oxå. Själv har förskass friskförklarat mig så jag e inte längre sjuk i min reumatism...allt va visst bara inbillning,,,berättar mer när du kommer hem....Kraaaaam o ha de så bra i solen, jag önskar jag var där <3

#5 - - inger stark:

Hallo min älskade unge! Underbart låter det! Ha det riktigt bra nu och ta vara på allt. Ja, frukosten är underbar! Jag tog dessutom alltid en naturell yogurt! Puss och kram!

#6 - - Ninni:

Även om du måste träna massor så är jag avundsjuk på dig som är nere i värmen..åhh va skönt.

Frukosten såg väldigt god ut, den vackra växten som jag aldrig minns vad den heter fanns i mängder när vi var i Thailand första gången.

Ha det underbart skönt, kram

#7 - - Anonym:

den frukosten känner jag igen efter alla gånger jag varit nere! längtar ovh hoppas få den i mars april 13

Upp