snart sitter jag i värmen...

På tisdag går planet ner mot Teneriffa och värmen. Många anser att jag är smått tokig som vågar flyga den 11 september - jag känner så här: varför skulle det hända igen på samma datum? Nej jag är inte rädd, olyckor, terrorism m.m. är INTE kopplade till datum - tror jag.
 
Jag ska försöka uppdatera bloggen lite då och då när jag är där nere. jag tar med min lilla bärbara dator ner för jag måste faktiskt hinna plugga där nere och jag måste påbörja en tenta där nere - det får lov att gå. Och eftersom jag har datorn med så tar jag med kabeln till kameran så jag kan föra in bilder i datorn direkt, så förhoppningsvis (om allt fungerar som det ska) så får ni uppdaterade inlägg med bilder. Instagram kör jag nog lite då och då från "hemmet". Men det blir inga spel över mobilen när jag är där, så ni som spelar WF mot mig vet att jag slutar spela på tisdag vid kl:13.00 - sen kan jag spela igen när jag kommer hem.
 
Väskorna är nästan färdigpackade men jag måste packa om handbagaget eftersom det väger för mycket redan nu och jag måste få ner datorn där. Jaja det löser sig det också...
 

Ja det blir bassängträning, god mat och dryck och sol & värme.
 
Och så ni vet - fötterna har slutat fjälla och är så lena och fina.
Äntligen fungerade baby-foot även på mig!
 
 
 
Teneriffa | |
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Vad skönt för dig, det är du verkligen värd!! Glöm inte baddräkten :-)

Svar: baddräkt och bikini nedpackad :) Kram
Marie-Louise

#2 - - Ninni:

Ha det underbart härligt hur länge blir du borta??

Stor kram

Svar: 4 härliga veckor :) Kram
Marie-Louise

#3 - - Ulrika:

Ha det superskönt! //Kram Ulrika

Svar: Tack :) Kram
Marie-Louise

#4 - - EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA:

Jag flög hem 11/9 - 2011 från Turkiet. Gate 13 och rad 13 .. kändes lite domedag över det men det gick bra...

http://www.annakarlsson.se/blogg/2011/09/11/hemresedagen-gate-13-rad-13-och-11-september/

Upp