träningen förtgår...

Imorgon börjar allvaret då blir det träning hela veckan. Tyvärr har jag just nu så sjukt ont i mitt högra knä - det förstör för mig. Men förhoppningsvis kanske sjukgymnasten kan fixa till det. Jag vill ju kunna träna fullt ut.
 
Just nu sitter jag och försöker plugga - det går bra märker ni va ;)
 
Värmen är konstant vi har 29-30 grader varje dag och på kvällen går det ner till 25-26 grader. Helt underbart. Men att träna i värmen tar på krafterna och att ligga och sola går knappt. På förmiddagarna går det bra men efter lunch är det så hett. Men jag ska inte klaga för jag vet vilket väder ni har där hemma i Sverige.
 


sämre ställen har man ju suttit på...
 
Teneriffa | |
#1 - - Johanna:

oh skicka hit lite värme!

#2 - - Falköpings Event:

Heeej! Du har väl inte missat att Falköpings Event går av stapeln den 1 december 2012?

Goodiebags, tävlingar, föreläsare och liveunderhållning! Det kommer bli ett kanonkul dygn!

Kika in och boka dig gärna. En hemlig present utlovas till de 10 första som lagt sin bokning!
http://falkopingsevent.blogspot.se

Hoppas att vi ses!
Kram, Anna och Annika

#3 - - Solveig Lundin:

Du ser ut att ha de riktigt nice

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Jag tar mer än gärna värme och sol hit till mig :) Skulle gladeligen sitta i 30+ och studera med bad mellan varven :)

Kram

#5 - - Agneta:

alltså...om du har det föööör varmt så är det bara att skicka över lite hit! Tar gärna emot, räcker med en 5 grader så kan vi för dela värmen lika ;-)
håller tummarna att knät blir bättre snart
kramar

#6 - - Yohanna i Las Palmas:

Här på Gran Canaria har vi det varmt just nu också och vi har bunkrat upp oss innomhus för att undkomma värmen då vi inte har vatten bredvid huset ;)
Men det går.
Man blir inte så aktiv bara.

Hälsningar
Yohanna

#7 - - Ingrid:

Skicka gärna hit lite värme, tycker hösten kom alldeles för snabbt i år..

Upp