avvänjning eller vad...

Jag skulle behöva gå på avvänjning tror jag. Ja jag erkänner jag är beroende - beroende av min Iphone och dator. Livet kretsar vissa kvällar runt Twitter, Instagram och Facebook! Det kan inte vara nyttigt - men jag är ju så sällskapssjuk ibland och vart annars får man samma sällskap och snabba feadback som på just dessa ställen...
 
 
Ja och så längtar jag efter sommaren och solen.
 
 
livet | |
#1 - - Ninni:

Ja nog är man beroende allt =)

Ha en toppenlördag...ja vad jag längtar efter Våren

#2 - - ♥ Sojkas framtid ♥:

Ha ha jag är också beroende men vill inte avvänjas! ;)
kram och ja gud vad man vill ha sommar nu!

#3 - - Jessica Högberg:

Sant! Snabb go feedback, men visst är det nyttigt att vara helt fri någon gång ibland... det tror jag i alla fall...

#4 - - Anna:

Jag är som du, skulle också behöva detoxa användandes av sociala medier... Vi har iaf bestämt nu att efter tandborstningen på kvällen så är det bara ställa klockan som gäller, sen får alla tekniska prylar vara... Detta har resulterat i att vi faktiskt pratar, myser, planerar ihop på kvällarna istället för att vakna av en iPhone som hamnar rakt i nyllet på en för att man somnat i en omgång av quiskampen... :-)

#5 - - Agneta:

erkänner mig som medberoende :)

Svar: ja vi är nog fler :)
Marie-Louise

Upp