det här är ingen...

Nej det är ingen träningsblogg -
men jag har äntligen förstått tjusningen med hårdträning.
 
ViPR på sats är ett grymt jobbigt men så roligt pass.
Man går ut helt slutkörd i kroppen men med ett leende på läpparna.
Tränar ni på Sats men ännu ej prövat detta pass - gör det, ni lär inte ångra er.
Jag har lyckats "lura" med mig båda mina två stora döttrar och dom gillar verkligen det här passet.
Det kör slut på varenda muskel du kan tänkas ha i kroppen men på ett roligt sätt.
 Sen är jag kanske lite knäpp men jag sprang 10 minuter också innan passet på löpbandet...
 
 
 
Den här matsäcksoperationen (GBP) som jag har gjort var nog en av de bästa grejer jag gjort i mitt liv.
Jag har ju börjat hitta tillbaka till mig själv igen och till min kropp.
Jag tycker till och med att det är roligt att använda kroppen nu.
Visst gör det ont, visst är det tungt, visst gör det ont dagen efter -
men det är så mycket värt det.
Så nu har ni fått min lyriska träningsdos för idag... <3
Vikt och motion | |
#1 - - Fröken M:

hihi.. min blogg går lite åt samma håll - och jag som trodde att jag ALDRIG skulle kunna gilla träning !
Dock håller jag mig till löpning och magövningar, men idag har det blivit båda delarna och jag pustade nöjt ut i soffan efter 5 km :)

Svar: Löpning och magövningar är väl guld värda :) visst är det skönt när den känslan infinner sig, att det är skönt att träna. Kram
Marie-Louise

#2 - - Jessica Högberg:

Ha ha... visst är det härligt när "kroppen vill träna" men hjärnan inte riktigt hänger med=)) Nu kör vi!

Svar: Ja verkligen, en konstig känsla :) kram
Marie-Louise

#3 - - Ingrid:

Ta till dig av all energi, och sträck på dig! ok, att du gjort en operation, MEN allt det andra har du fixat själv!! Gläds med dig!

Svar: Tack snälla för dina ord. Kram
Marie-Louise

Upp