grattis mormor...

Idag fyller min älskade mormor 90 år <3
 
Tänk er att fylla 90 år - det är stort.
Då har man vart med om mycket - tänk bara alla världshändelser som man hunnit leva sig igenom.
 
 
Grattis älskade mormor på din födelsedag <3
bredvid mormor sitter hennes storasyster Brita som blir 92 år i år.
Familj | |
#1 - - Solan:

Vilka pantertanter :)

Svar: Ja precis :) kram
Marie-Louise

#2 - - Agneta:

Grattis till din mormor, härligt med äldre med go i

#3 - - Marie-Louise Grimlund:

Hejsan Marie-Louise !

Härligt att Du mår bättre.Tränar och står i .Din Mormor är vacker än. Min blev 92.(-74) Jag fyllde 70 nyss.
Det är bara att kämpa på så tar vi oss fram till 90 vi med.

Ha en härlig vår.

Kram Marie-Louise (Mi)

Svar: Ja men frågan är om jag vill bli 90 år - känns som att äldrevården redan nu går utför! Kram
Marie-Louise

#4 - - Marie-Louise Grimlund:

Hur det är på den tål jag inte tänka på, men jag tänker inte bli så skraltig att jag hamnar där, aldrig i livet.

2050 skulle något speciellt hända, då är jag 104 och vill gärna uppleva det. Minns inte vad det var kanske solförmörkelse. Går väl att googla på.

Ha en fin Fredag med hela familjen, är någon av döttrarna utflugna redan.

Kram Mi

Upp