snart ska vi ut på stora havet...

Snart åker jag, Ewa och Solveig ut på det stora havet för lite skoj. Så nu hoppas vi bara att alla påsklediga barn åker med en annan båt...
 
Det ska bli spännande att "se" vad jag kan äta på båten och hur mycket jag kan dricka kanske är ännu mer spännande. Den som lever få se heter det va. Kanske får ni lite bilder från vår "vilda" kryssning - kanske inte.
 
inför den förra kryssningen hade jag fixat naglarna - det "glömde" jag den här gången...
 
Nu har jag bara en stämpel kvar i Sats-kortet sen ska jag få en överraskning. jag gillar de här stämpelkorten det får mig att komma iväg minst 2 gånger/vecka till Sats, förra veckan tränade jag 4 gånger och den här veckan ska jag försöka få till i alla fall 3 pass har jag bestämt mig för.
Kroppen börjar tajta till sig nu men magen, ja det är ett annat kapitel. Men efter 3 graviditeter och en stor övervikt vad kan man då förvänta sig liksom. Äsch jag bär min pösiga mage och mina bristningar med stolthet för dom visar att mina älskade döttrar finns!
 
Träningen går så bra just nu och det känns så bra.
 
I söndags var mamma och pappa Ingvar här och åt middag, vilket vi snart måste göra om igen. Det är inte så ofta dom är här och äter, vi går mest till dom konstigt nog. Men det får bli ändring på det nu.
Lammstek och potatisgratäng bjöd vi på.
och igår gjorde Emelie och jag sushi...
Mycket fruktsallad har det också blivit - mitt nya favorit mellanmål.
 
Nej nu ska jag lägga mig badet en stund och pyssla om min kropp sen ska jag fixa mig lite inför kryssningen, återkommer om ett dygn eller två.
 
p.s. och som ni redan vet nu så är de ljustgrå orden länkar, klicka på dom vet jag. d.s.
 
Nöje | |
#1 - - Solveig Lundin:

VI kommer ha så skoj :)

#2 - - Martina:

Hoppas ni har det riktigt roligt!

#3 - - Agneta:

önskar er alla en riktigt härlig kryssning :)
kramar

#4 - - Ninni:

Då hoppas jag att kryssningen blev lyckad!!

Va duktig du är som tränar så mycket!
Ha en fin dag, kramen

#5 - - Solveig Lundin:

Tack för ett trevligt dyng :)

Svar: Tack det samma vännen :) Kram
Marie-Louise

#6 - - Anna:

Hoppas du fått kul på kryssningen!
Tycker fler borde resonera som du och bära sina gravid-konsekvenser med stolthet! Det gör jag med... Jag bara önskade att huden de satt fast på vore lite tightare!

#7 - - soffie:

tjohooo va roligt ha det nu toppenskoj!!!

#8 - - cecce:

Åh!! Hoppas ni får en riktigt kul kryssning!!

Kram Cecce

Upp