tonårsdöttrar och träning...

Det här med att ha tonårsdöttrar som tränar på samma gym som en själv - det är ju super bra. Jäklar vad "lurar" med mig på roliga och bra träningspass och faktiskt tvärt om också jag lurar med dom på pass som dom inte tror ska vara bra/jobbiga/roliga och så visar det sig att det inte riktigt var så som de trodde först. Vi ger verkligen varandra respons och pushning i vår träning! Och det är så roligt! När vi tränar ihop så tar iaf jag ut mig lite mer än när jag går själv för jag kan ju inte vara "sämre" än mina döttrar. Idag tjatade dom med mig på först ett spinningpass och sen ett corepass- jag trodde faktiskt inte att jag skulle palla båda de passen efter varandra men det skulle jag visst ansåg mina döttrar och ja dom hade rätt. Fan så duktig jag känner mig nu att jag faktiskt gick med!
 
SatsCykling och SatsCore...
 
Men om sanningen ska fram så "tjatar" även jag med mig döttrarna ibland - så det är inte bara som "tjatar" iväg mig.
 
Vikt och motion | |
Upp