ett år äldre...

Igår fyllde jag år och blev alltså ett år äldre.
Kom på att jag har firat fler födelsedagar ihop med min man än utan honom -
det kändes både stort och konstigt.
 Börjar vi bli gamla tro?
Vi har hållt ihop sen våren 1992...
 
som vanligt när jag fyller år så vill jag ha kräftor - jag älskar kräftor.
 
och jordgubbstårta - hembakad såklart.
 
Lite presenter fick jag också.
 
nya muggar till min muggsamling -
och ja jag använder dom varenda en.
och ett presentkort som jag får använda till vad jag vill -
kanske blir till att fixa naglarna inför kryssningen.
 
och så har jag lite konserter att fram emot i höst.
 
Första ska jag och mellandottern gå på Popaganda och lyssna på Håkan Hellström -
sen ska jag och mina båda äldsta döttrar och mamma gå och lyssna på Melissa Horn <3
det blir en fin musikhöst.
Familj, livet | |
#1 - - Solveig Lundin :

Låter som en toppen dag. Grattis igen vännen. Vi syns på lördag ❤

Svar: Tack :) ja det ska bli så kul <3 Kram
Marie-Louise

#2 - - Linda w L2K:

Vilka härliga presenter! Låter som en toppendag!

Och ja du... Det där med åren tillsammans... Jag träffade Tony första gången när jag var sex, sju år gammal... Vi har varit tillsammans sen jag var tjugo så det närmar sig ett halvt liv här... Känns overkligt.

Svar: ja visst känns det lite overkligt <3 Kram
Marie-Louise

Upp