mammabloggkryssningen 2013...

I helgen var jag iväg på den årliga Mammabloggkryssningen - detta var andra året i rad som jag åkte med. Många höjer på ögonen och undrar vad man gör på en mammabloggkryssning - man gör inget speciellt förutom att åka ett stor gäng bloggande mammor och roa sig och umgås brukar jag svara. För det är så det är. Vi möts ett stort gäng mammor och umgås - äter gott, pratar, dansar och "bara är". Jag och Solveig delade hytt - denna underbara kvinna som jag klickade med direkt när vi sågs första gången. Vissa människor bara fungerar man så bra med direkt. Solveig och jag har samma värderingar i stort i livet och vi trivs så bra ihop. Självklart träffade jag och umgicks med en massa fler härliga underbara kvinnor men vad säger man: ingen nämnd ingen glömd!
 
Som en extra bonus på mammabloggkryssningen (som om det inte vore nog att bara få åka iväg och ha roligt ett dygn) så fick vi en stor välfylld Goodiebag - eller egentligen var det två faktiskt.
 
bilder lånade av Anna - tack för lånet jag var visst för ivrig med att packa upp
innan jag fotade...
 
här är mina egna foton!
Denna hårserie doftade och kändes helt underbart.
och goodiebagen var fylld med massor av trevliga och bra saker.
Vissa saker hade jag dock redan hunnit packa upp eller gett bort innan jag fotade -
den var alltså ännu mer välfylld innan jag fotade.
 
Stockholm är bara så vackert!
 
Goodiebags i långa rader och godsaker!
 
Jag upptäckte att jag inte hade tagit så många bilder som jag trodde...
Här är iaf Solveig och Camilla - vi som "hängde" mest...
 
Sponsorlista kommer i ett annat inlägg -
jag måste fixa ihop en lista bara...
Bloggevent, Nöje | |
#1 - - Lisa:

Vad kul att bara åka i väg så.
Kram Lisa

#2 - - Michaela:

Ja guu va kul vi hade!!! Jag knyckte sponsorlistan på mgroups hemsida;-)

Svar: ja just det där kan man låna listan ja :) tack för tipset. Kram
Marie-Louise

#3 - - Nina Bergquist:

Ja men så är det ju. Lite konstigt eller hur? Hur känner du med ditt självförtroende? Har det gått upp sen viktraset? För min del så känns det som om hela huvudet är segt å hajja. Känner mig inte direkt självsäker eller har fått högre självkänsla och självförtroende. Men det är kanske något som man kan jobba på?

Har du shoppat något på sistone? Vad tycker du om att shoppa? Jag tycker att det är så sjukt jobbigt. Tycker det är konstigt det med!...

Upp