men inte är väl jag...

Inte är väl jag så gammal va?
Alltså så gammal så att jag kan ha en 20-årig dotter <3
Men jo det är jag faktiskt.
Nu var ju jag i och för sig ganska ung när hon föddes -
nyss fyllda 21 år var jag.
Men jag känner mig inte som om jag skulle vara 41 år, men det är jag ju jag vet...
 
Igår fyllde alltså min äldsta dotter 20 år.
Tänk er va, få gå på systembolaget och allt.
 
tänk att dessa två sötnosar nu är 20 år och 18 år -
vart tar tiden vägen egentligen.
 
I höst fyller min yngsta dotter 15 å-
smått otroligt känns det faktiskt.
 
Grattis älskade Emelie på din 20-årsdag <3
 
Och ja det tog tid innan hon väl tittade ut -
ni kan läsa här (<--länk) och här (<--länk) om ni vill
Barnen, Familj | |
#1 - - Ninni:

Men vilka goa barn..så söta! Ja tänka sig min son fyller 27 i Höst...vaaa??

Ha en skön dag, kramen

Svar: ja vart tar åren vägen <3 Kram
Marie-Louise

Upp