vardagen fortsätter...

Begravningen var så vacker!
Och äntligen släppte mina tårar och de rann fritt under hela ceremonin.
 
Efter ceremonin så bar vi bort alla vackra blomkransar och gick till gravplatsen med dom -
det blev ett vackert avslut.
 
alla blomarrangemang samlade.
 
Efteråt gick vi till kolonin och hade "begravningskaffe" -
fast det bjöds på sillmackor och öl och vinbärskaka (som jag bakade) och kaffe.
Sillmacka och öl var min pappas favorit lunch så vad kunde väl passa bättre än att bjuda på det...
 
sillmacka och öl...
 
Nu ska jag åka iväg till jobbet - igen...
Ses om några dagar igen när min välbehövliga vila (sommarlov) börjar.
Familj, känslor, livet | |
#1 - - Ninni:

Känns det bättre nu ? Stor kram <3

Svar: Ja det gör det faktiskt <3 Kram
Marie-Louise

#2 - - Lena:

Passade utmärkt med sillmacka och öl tycker jag. Vi hade grillad korv och potatissallad, pappas favvisar. Sen bjöd vi på kycklingspett och grönsallad också, trots att pappa hatade grönsaker :)

Kram

Svar: Ja det kändes helt rätt att äta sillmacka och dricka lite öl :) Kram
Marie-Louise

#3 - - Johanna:

Kika in på min blogg och bli lite uppiggad. :) Kram!

#4 - - Agneta:

skönt att få den här dagen "gjord" (kom just nu inte på något bättre ord tyvärr) och det passade ju hur bra som helst att låta hans favoritlunch serveras!
kramar

Svar: ja det är faktiskt skönt att den dagen är gjord, du valde helt rätt ord. Kram vännen
Marie-Louise

Upp