jag trivs bäst här...

Nytt år och de flesta ska iväg och fira in det nya året, själv har jag ingen lust alls till sånt - och har nog faktiskt aldrig haft. Jag känner mig lite som tjuren Ferdinand: "Jag trivs bäst här"....
 
Ja jag trivs bäst hemma i min lugna vrå med min familj runt omkring mig. Jag kan inte minnas något nyår när jag verkligen vart iväg och festat, faktiskt på sanning. Något år har jag väl vart iväg vet jag men det blev liksom aldrig helt lyckat. Ta sig hem sent på natten, nattbussar som strular, folk som bråkar och all denna fylla. Nej det är inte min grej helt enkelt tror jag. Jag har nog alltid trivts bäst med mina nära och kära runt mig. Ska man försöka sig på att analysera varför så har det kanske med säkerhet att göra vad vet jag. Jag känner mig lätt obekväm i omgivningar med främmande människor och jag kan bäst vara mig själv när jag har mina närmsta runt mig. Så ikväll firar jag, mannen min och vår yngsta dotter in det nya året med Pommac, ost och kex och annat gott. De två äldre döttrarna är iväg på sina håll och firar (precis som man ska). 
 
Så med det sagt Gott Nytt År alla fina bloggläsare.
 
Jag hoppas att er nyårsafton blir precis så som just ni vill ha den. Hemma i den lugna vrån med de ni håller kära, fest hemma med era vänner eller kanske ute med massa folk runt omkring er. 
Och sen önskar jag att 2014 bjuder på många trevliga saker.
 
och ja nu är det väl dags för lite snö tycker jag. 
 
Gott Nytt År <3
Barnen, Familj, känslor, livet | |
#1 - - Viktoria Lundin:

Gott nytt år till dej och din familj! kram

#2 - - Inger Stark:

Ja du är nog som tjuren Ferdinand, gott nytt år älskling <3

#3 - - Agneta:

god fortsättning på det nya året!
Även jag är en riktig stugsittare på nyår, trivs bäst hemma och vår tradition är att tillsammans hyra lite filmer via boxen hemma och bara se på dem och äta lite god mat...lugnt stillsamt och alldeles underbart :)
kram

Svar: Ja jag tycker det är skönast när man får fira precis så som man själv vill <3 Kram
Marie-Louise

Upp