loppi blogbag jul...

Jag fick äran att testa nya produkter via Loppiblogbag igen. Det är så mysigt när de där paketen kommer. Nu var det en julutgåva med produkter som passar extra bra till jul.
 
handtvålen hade tyvärr läckt så kartongen var blöt i botten när jag fick hem den. men efter att jag tvättat av allt så var det som nytt igen och det var mycket handtvål kvar i flaskan.
 
Eftersom det var Lucia idag och jag hade bakat Lussebullar så passade det bra att testa julkaffet som förljde med från Indiska. Jättegott kaffe som jag absolut kommer att inhandla fler påsar av nu till jul - och jag tror att jag kommer köpa det som julklapp till någon/några också. Även ett par supersöta strumpor följde med från Indiska och en liten fin ljusslinga. 
supergott julkaffe från Indiska - detta blev en stor favorit för oss här hemma. 
 
Sen har jag haft en hemsk värk i kroppen nu i flera dagar så idag beslutade jag mig för att lägga mig i ett hett bad. Då passade tvålen som kom med jättebra. Den doftade ljuvligt och skummade bra. Även handtvålen testades och den var riktigt mjuk - det är som ett skum som man pumpar ut - och doftade gott. Tvålarna kom från Palmolive
 
kom på lite för sent att jag såklart borde använt ljusslingan istället för levande ljus den här gången -
men det får bli nästa gång...
Lagom till julstädningen som vi måste påbörja snart så kommer rengöringssprajen som Ajax sponsrat med väl till pass. 
 
det var många trevliga produkter som kom med posten.
 
Bloggevent, Jul, Tips, loppi, loppiblogbag | |
Upp