behöver nya träningskläder...

Ja jag behöver nya träningskläder - dom jag har nu är alldeles för stora. Dom hänger både här och var...
 
Ja ni ser ju själva.
Minus 16 kg är det nu och ja till och med börjar se att det händer saker med kroppen.
 
Min vecka i bilder:
 
Tunnelbana och Saltsjöbanan
byte vid Slussen - ja så ser mina praktikresor ut.
Snön kom tillbaka i helgen som var så nu är det vinter igen...
 
Musik som finns i min Iphone - det är rejält blandat...
Men mycket svensk musik...
 
Jag har en speciell träningslista med musik som taggar rejält när jag tränar.
Bild kommer en annan dag.
Igår orkade jag springa 15 minuter av 30 - det går verkligen framåt.
Har som mål att orka springa alla 30 minuter ska bli spännande att se om jag kommer dit
och i så fall när jag kommer dit.
 
 
 
 
utbildning | |
#1 - - Yohanna i Las Palmas:

Nya träningskläder är alltid peppande så det tycker jag du ska skaffa. Fick du inte ett presentkort av en dotter i juklapp? Eller har jag drömt?
Grattis till framstegen i allafall.
Jag orkar typ springa 30 SEKUNDER sedan ger jag upp ;)

Hälsningar
Yohanna

Svar: Jo du har rätt, men jag valde att beställa 2 par lite bättre gymnastikskor istället :) ett par som jag har nu när jag tränar inomhus och ett par jag ska ha utomhus <3 Kram
Marie-Louise

Upp