blogglusten är helt borttappad...

Jag har tappat bort blogglusten - igen.
Den har försvunnit helt.
Jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva om här längre!
 
Idag tog jag mig ner till gymmet igen:
 
jag har köpt nya träningsbyxor vilket var välbehövligt.
 
Igår lagade jag sushi - igen:
 
 
Och för någon kväll sen gick jag och min äldsta dotter en liten kvällspromenad.
 
 
Det känns som om veckorna rullar på på samma sätt här hemma hela tiden.
Livet går liksom bara vidare och rullar på -
känns inte som om jag har något att uppdatera er om...
livet | |
#1 - - Malde:

Du skriver mer när och om du vill. Det är din blogg, och det är du som bestämmer.

Kramar

#2 - - ♥ Sojka ♥:

Hoppas du haft en bra helg iaf! :) kram

#3 - - messan:

Hos mig är det tiden...brist på.
Kramar

#4 - - Ninni:

Har man inte lust så har man inte..bara att vänta och se om den kommer tillbaka!!

Stor kram

#5 - - Linda K:

Ja ibland blir det så. Men vad duktig du är som kämpar på med mat och träning :) . Ha en toppendag. kram

Upp