praktikplats - nervöst men roligt...

Idag ska jag påbörja min praktik som hör till min utbildning på högskolan.
Jag har länge vart lite orolig för just detta eftersom det tyckts vart så svårt att fixa en bra praktikplats.
Men så mejlade jag HAMN och hörde mig för och var på ett möte med dom igår.
Döm om min förvåning när jag direkt fick en praktikplats och jag ska få börja idag.
Så snart ska jag ta mig ut till Fisksätra för att vara med på mitt första projektmöte.
Det här känns roligt, spännande, läskigt och nervöst.
Men mest roligt tror jag...
 
Återkommer senare i eftermiddag med hur allt fortlöpte.
Här nedanför kan ni se en youtub-film om vad projektet/museet ska handla om
och vad alltså min praktik ska handla om.
 
utbildning | |
#1 - - Solan:

Va roligt. Hoppas du kommer va nöjd med utbudet efter praktiken.

#2 - - Ninni:

Spännande..lycka till!!

Och ha en skön helg, kram

Upp