träningen går framåt...

Igår var det dags för träning igen - jag körde kondition och styrka. Konditionen börjar förbättras och det går framåt, orkade springa 10 minuter av 30 igår vilket är en förbättring bara sedan förra söndagen. Så det är väl bara att kämpa vidare. Efter konditionspasset så körde jag ett styrketräningspass - ben, mage och rygg körde jag.
 
kondition och styrka
 
Imorgon tisdag blir det Zumba och Bodybalance igen. Jag ska ge zumban en chans till. Det är ju roligt men min koordination vill sig inte riktigt. Men om jag övar kanske det någon gång ska gå...
 
Efter träningen igår tog jag en proteinshake med cappuccinosmak - den är riktigt god, smakar typ söt oboy med kaffesmak. Kanske lite för söt egentligen men det är lite bra också för då stillas sötsuget. Efter duschen åkte min nya morgonrock på. Min man tycker jag liknar "endumen" från Dunderklumpen - när jag har den och ja likheten finns nog där - eller ja den är ju tvärrandig i alla fall.
 
 
 
Vikt och motion | |
#1 - - Lotta:

Vad du är duktig som kämpar på så bra :-) Önskar jag hade haft lite av din vilja.

Kram

Svar: Tack <3 Kram
Marie-Louise

#2 - - Ninni:

Heja dig duktig är du!! Och smal har du blivit ser jag också trots Endumens morgonrock på =)

Kramen

Svar: Tack <3 Kram
Marie-Louise

Upp