efter helgerna kommer...

ja så är det vardag igen och jag har påbörjat arbetet med uppsatsen igen - eller jag har faktiskt skrivit lite på den även under helgerna. Fick lite respons och saker att tänka på av min handledare idag via majl. Så nu ska jag ta bort, lägga till och skriva mer. Kolla så att bilderna jag har mer är relevanta annars får jag nog lov att ta bort dom. Helst vill jag ha dom kvar eftersom de fyller ut lite på sidorna - jag vet allvarligt inte riktigt hur jag ska kunna fylla alla sidorna med vettig text. Det lär bli en utmaning - man kan ju inte bara skriva massa blaj för att fylla ut sidorna utan det måste ju vara vettig text.
 
Ska läsa igenom en del av litteraturen igen kanske kan jag fylla några sidor till då...
utbildning | |
#1 - - messan:

Tänk vad fort det gick och nu är den här igen vardagen:). Varmt lycka till med uppsatsen!
Kramar

#2 - - soffie:

lycka till nu med skrivandet,vad handlar din uppsats om ?skönt att bolla lite med handledaren,kramen

#3 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Det är en del att läsa :P
Är det fortfarande arkeologi?

#4 - - Kenneth:

Hej

behöver din mail adress för gästbloggningen

#5 - - Nina Bergquist:

God fortsättning :D

#6 - - dianasdrömmar:

Duktig du är kram Diana

#7 - - Maja:

Lycka till! :-)

#8 - - Agneta:

bara att sälla sig till dem andra och önska lycka till i ditt fortsatta skrivande :)
kram

Upp